top of page
  • תמונת הסופר/תקארין

סוגי נייר להזמנה

עודכן: 15 בפבר׳ 2022


נייר להזמנה לחתונה

מוזמנים - בחרנו...

עיצוב - הכנו...

עכשיו הגיע הזמן לבחור על איזה נייר נדפיס את ההזמנה.


האופציה החסכונית ביותר היא להדפיס על נייר כרומו מאט - זהו הנייר הסטנדרטי שבו סביר להניח שנתקלתם ברוב הפעמים שקיבלתם הזמנה לאירוע. נייר לבן, עבה יותר מנייר מדפסת כמובן, והוא משרת את המטרה בצורה נהדרת.


אם אתם רוצים להשקיע בנייר קצת יותר מיוחד, תוכלו להדפיס על מגוון ניירות אחרים. בכל בית דפוס קיימים סוגים אחרים (ולפעמים גם בסוגים זהים - השמות קצת משתנים), ולכן עליכם לבדוק מול בית הדפוס שלכם לגבי מבחר הניירות שיש להם להציע לכם (המוכרים שבהם: נייר פנינה לבן/שמנת, נייר נטול עץ/ממוחזר/עם מרקם, נייר כפרי, נייר קראפט וכו'...)

נייר מיוחד אמנם יעלה מעט יותר מהנייר הסטנדרטי (בד"כ כ-50 אג' יותר ליח', במידה וגודל ההזמנה גם הוא סטנדרטי) אבל אם יש את התקציב לכך - הוא יכול לשדרג פלאים את העיצוב הקיים.


אז לפי מה בוחרים את סוג הנייר?

  1. בראש ובראשונה - תקציב.

  2. סוג העיצוב: √ לעיצוב עדין ובהיר יתאימו ניירות מיוחדים למיניהם, כמו למשל נייר פנינה או נייר עם מרקם. √ לעומת זאת, לעיצוב שהרקע שלו כהה ברובו (או שאין בו הרבה אזורים ריקים) - אין טעם להשקיע בנייר פנינה כי הדיו של העיצוב יסתיר את האפקט המנצנץ, אך נייר עם מרקם דווקא כן יכול לעבוד טוב במקרה כזה ולשדרג את העיצוב. √ יש לקחת בחשבון שנייר עם מרקם לפעמים גורם לדיו להיראות בהיר יותר, ואם בוחרים בנייר כלשהו שהצבע המקורי שלו אינו לבן - יש לקחת בחשבון את התמזגות צבעי הנייר עם הגרפיקה.

  3. עד כמה חשובה לכם הנראות: נייר מיוחד אינו בגדר חובה כלל, אך הוא נותן ערך מוסף לעיצוב. ההזמנה היא הפנים של האירוע שלכם ואם יש באפשרותכם (וברצונכם) לשלם קצת יותר - מה טוב.

תמיד מומלץ לבקש לבצע הדפסת ניסיון לפני הדפסת הכמות המלאה על מנת לבדוק שהתוצר והנייר לטעמכם. במקרה שבית הדפוס קרוב למקום המגורים, אפשר גם להגיע פיזית ולבדוק את האופציות השונות.


בהצלחה!

ואם עזרתי לכם - סמנו לב ♥ בכתבה כדי שאדע שהיא יעילה

ושתפו לחבר/ה שמתחתנים בקרוב. זה בטח יעזור :)

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page